MENU

 

Witamy na stronie Urzędu Gminy Hajnówka


 Strona główna
 

 

 P R Z E T A R G


Hajnówka, 2009-11-02

IP.2222-4a/09

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Przedmiot zamówienia:

Usprawnienie gospodarki ściekowej poprzez rozbudowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Bielszczyzna – Hajnówka, Puciska-Czyżyki-Nowoberezowo, Chytra-Dubicze Osoczne.

Symbol CPV – 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

-45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

-45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Hajnówka
ul. Aleksego Zina 1
17-200 Hajnówka

2) Określenie trybu zamówienia:

przetarg nieograniczony

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

strona internetowa na której udostępniona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.gmina-hajnowka.pl , lub na podstawie pisemnego wniosku – odbiór osobisty w siedzibie Urzędu Gminy Hajnówka w dni robocze od godz. 8.00 do 15.00 – cena 100 zł.

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bielszczyzna, Puciska, Czyżyki i Chytra z włączeniem ich do istniejących sieci kanalizacyjnych.

Zakres rzeczowy robót obejmuje budowa:
 

  • Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur PVC śr. 200 mm                   - 3044 mb,

  • Sieć z rur PVC śr. 160m mm do granic pasa drogowego                     - 679 mb,

  • Kanał sanitarny tłoczny z rur PE śr. 110 mm                                        - 8982 mb,

  • Kanał tłoczny z rur PE śr. 63 mm                                                          - 112 mb,

  • Przepompownia ścieków z ogrodzeniem i instalacją energetyczną      - 4 kpl,

  • Przepompownia ścieków przydomowa śr. 425 mm                               - 3 szt,

  • Odbudowa nawierzchni asfaltowej                                                          - 1240 m2

Całość materiałów na wykonanie wymienionego zakresu zabezpiecza Wykonawca.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Pożądany termin wykonania zamówienia: 31.08.2011 r.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

  1. spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli z przepisów prawa wynika obowiązek posiadania takich uprawnień,

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

  1. wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 000 PLN każde ,

  2. wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: Kierownika robót sanitarnych (Kierownika budowy) , drogowych i elektrycznych,

  3. wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. dysponują środkami finansowymi lub mają dostęp do kredytu w wysokości 500 000 PLN,

  4. Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. Wymagane jest posiadanie m.in. następującego sprzętu: koparki, samochodów samowyładowczych, urządzenia do wykonania przewiertów pod drogą, urządzeń odwadniających wykopy,

  5. udzielają gwarancji na wykonane roboty – minimum 36 m-cy,

  6. wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur,

  7. oświadczą, że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.

  8. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 2–8 VI rozdziału SIWZ.

  9. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

Ocena spełnienia wymaganych warunków dokonywana będzie wg. kryterium spełnia / nie spełnia.

8) Informacja na temat wadium:

Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 55 000 PLN

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

-----------------------------------------
| Nazwa kryterium                      | Waga
-----------------------------------------
|Cena                                         | 100
-----------------------------------------

10) miejsce i termin składania ofert:

w siedzibie zamawiającego
Gmina Hajnówka
ul. Aleksego Zina 1
17-200 Hajnówka
Pokój nr 32
 

do dnia 2009.11.27 do godz. 12:00
 

11) termin związania ofertą: okres 30 dni.

12) Informacja o zawarciu umowy ramowej;

Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej.

13) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów;

Nie dotyczy.

14) Informacja o przewidywanym wyborze oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja internetowa;

Nie przewiduje się.

15) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.

Wójt Gminy Hajnówka

Ogłoszenie uaktualnione (po 2 zmianach) na dzień 12.11.09r.

Pliki do pobrania:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU w postaci pliku PDF


Numer ogłoszenia: 202569 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
195099 - 2009 data 03.11.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822756.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III pkt 2.

  • W ogłoszeniu jest: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli z przepisów prawa wynika obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 000 PLN każde , 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: Kierownika robót sanitarnych (Kierownika budowy) , drogowych i elektrycznych, 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. dysponują środkami finansowymi lub mają dostęp do kredytu w wysokości 500 000 PLN, 5) Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. Wymagane jest posiadanie m.in. następującego sprzętu: koparki, samochodów samowyładowczych, urządzenia do wykonania przewiertów pod drogą, urządzeń odwadniających wykopy. 6) udzielają gwarancji na wykonane roboty - minimum 36 m-cy, 7) wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur, 8) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 2-5 VI rozdziału SIWZ.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy; 2.Kosztorys ofertowy uproszczony - opracowany na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz jako materiału pomocniczego przedmiarów robót; 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 500 000 PLN każde, z podaniem dokładnej ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7.Dokumenty stwierdzające, że Kierownik budowy - robót sanitarnych, kierownik robót drogowych oraz kierownik robót elektrycznych, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, ( uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego); 8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 9.Wykaz podwykonawców; 10.Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy stwierdzające że posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 PLN,..

  • W ogłoszeniu powinno być: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli z przepisów prawa wynika obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 000 PLN każde; 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: Kierownika robót sanitarnych (Kierownika budowy) , drogowych i elektrycznych; 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. dysponują środkami finansowymi lub mają dostęp do kredytu w wysokości 500 000 PLN; 5) Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. Wymagane jest posiadanie m.in. następującego sprzętu: koparki, samochodów samowyładowczych, urządzenia do wykonania przewiertów pod drogą, urządzeń odwadniających wykopy; 6) udzielają gwarancji na wykonane roboty - minimum 36 m-cy; 7) wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur; 8) oświadczą, że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy; 9) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 2-5 VI rozdziału SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy; 2.Kosztorys ofertowy uproszczony - opracowany na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz jako materiału pomocniczego przedmiarów robót; 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 500 000 PLN każde, z podaniem dokładnej ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7.Dokumenty stwierdzające, że Kierownik budowy - robót sanitarnych, kierownik robót drogowych oraz kierownik robót elektrycznych, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, ( uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego); 8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 9.Wykaz podwykonawców; 10.Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy stwierdzające że posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 PLN, 11.Oświadczenie określające, że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.


Numer ogłoszenia: 205437 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
195099 - 2009 data 03.11.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822756.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III pkt 2.

  • W ogłoszeniu jest: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli z przepisów prawa wynika obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 000 PLN każde , 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: Kierownika robót sanitarnych (Kierownika budowy) , drogowych i elektrycznych, 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. dysponują środkami finansowymi lub mają dostęp do kredytu w wysokości 500 000 PLN, 5) Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. Wymagane jest posiadanie m.in. następującego sprzętu: koparki, samochodów samowyładowczych, urządzenia do wykonania przewiertów pod drogą, urządzeń odwadniających wykopy. 6) udzielają gwarancji na wykonane roboty - minimum 36 m-cy, 7) wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur, 8)oświadczą, że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, 9) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 2-5 VI rozdziału SIWZ.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy; 2.Kosztorys ofertowy uproszczony - opracowany na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz jako materiału pomocniczego przedmiarów robót; 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 500 000 PLN każde, z podaniem dokładnej ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7.Dokumenty stwierdzające, że Kierownik budowy - robót sanitarnych, kierownik robót drogowych oraz kierownik robót elektrycznych, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, ( uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego); 8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 9.Wykaz podwykonawców; 10.Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy stwierdzające że posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 PLN, 11) oświadczenie określające, że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy..

  • W ogłoszeniu powinno być: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli z przepisów prawa wynika obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 000 PLN każde , 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: Kierownika robót sanitarnych (Kierownika budowy) , drogowych i elektrycznych, 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. dysponują środkami finansowymi lub mają dostęp do kredytu w wysokości 500 000 PLN, 5) Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. Wymagane jest posiadanie m.in. następującego sprzętu: koparki, samochodów samowyładowczych, urządzenia do wykonania przewiertów pod drogą, urządzeń odwadniających wykopy. 6) udzielają gwarancji na wykonane roboty - minimum 36 m-cy, 7) wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur, 8) oświadczą, że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, 9) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 2-8 VI rozdziału SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy; 2.Kosztorys ofertowy uproszczony - opracowany na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz jako materiału pomocniczego przedmiarów robót; 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 500 000 PLN każde, z podaniem dokładnej ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7.Dokumenty stwierdzające, że Kierownik budowy - robót sanitarnych, kierownik robót drogowych oraz kierownik robót elektrycznych, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, ( uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego); 8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 9.Wykaz podwykonawców; 10.Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy stwierdzające że posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 PLN, 11) oświadczenie określające, że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.


WYJASNIENIE DO SIWZ
 

23.11.2009 r.

18.11.2009 r.

12.11.2009 r.

09.11.2009 r.


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA ROBOTY BUDOWLANE NA
Usprawnienie gospodarki ściekowej poprzez rozbudowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Bielszczyzna – Hajnówka, Puciska-Czyżyki-Nowoberezowo, Chytra-Dubicze Osoczne.