Strona główna |
|
P R Z E T A R G
Hajnówka, 2009-11-02
IP.2222-4a/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Przedmiot zamówienia:
Usprawnienie gospodarki ściekowej poprzez rozbudowę sieci
kanalizacyjnej w miejscowościach: Bielszczyzna – Hajnówka,
Puciska-Czyżyki-Nowoberezowo, Chytra-Dubicze Osoczne.
Symbol CPV –
45232440-8
-
Roboty
budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
-45232423-3
-
Roboty
budowlane w zakresie przepompowni ścieków
-45233142-6
-
Roboty w
zakresie naprawy dróg
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Hajnówka
ul. Aleksego Zina 1
17-200 Hajnówka
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
strona internetowa na której udostępniona jest specyfikacja istotnych
warunków zamówienia –
www.gmina-hajnowka.pl
, lub na podstawie pisemnego wniosku – odbiór osobisty w siedzibie
Urzędu Gminy Hajnówka w dni robocze od godz. 8.00 do 15.00 – cena 100
zł.
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem
informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem
zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji
sanitarnej w miejscowościach Bielszczyzna, Puciska, Czyżyki i Chytra z
włączeniem ich do istniejących sieci kanalizacyjnych.
Zakres rzeczowy
robót obejmuje budowa:
-
Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur PVC śr. 200 mm
- 3044 mb,
-
Sieć z rur PVC śr. 160m mm do granic pasa drogowego
- 679 mb,
-
Kanał sanitarny tłoczny z rur PE śr. 110 mm
- 8982 mb,
-
Kanał tłoczny z rur PE śr. 63 mm
- 112 mb,
-
Przepompownia ścieków z ogrodzeniem i instalacją energetyczną
- 4 kpl,
-
Przepompownia ścieków przydomowa śr. 425 mm
- 3 szt,
-
Odbudowa nawierzchni asfaltowej
- 1240 m2
Całość materiałów
na wykonanie wymienionego zakresu zabezpiecza Wykonawca.
Zamawiający nie
dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Pożądany termin wykonania zamówienia:
31.08.2011 r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:
1. W
postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
-
spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
-
posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli z przepisów prawa wynika obowiązek posiadania
takich uprawnień,
-
posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-
znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
-
nie
podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
-
wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich
5
lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim
rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o
wartości co najmniej 500 000 PLN każde ,
-
wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: Kierownika
robót sanitarnych (Kierownika budowy) , drogowych i elektrycznych,
-
wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. dysponują
środkami finansowymi lub mają dostęp do kredytu w wysokości 500 000
PLN,
-
Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem,
umowę kupna) do sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego
do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. Wymagane jest
posiadanie m.in. następującego sprzętu: koparki, samochodów
samowyładowczych, urządzenia do wykonania przewiertów pod drogą,
urządzeń odwadniających wykopy,
-
udzielają gwarancji na wykonane roboty – minimum 36 m-cy,
-
wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur,
-
oświadczą, że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu
zamówienia, które zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy
realizacji zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm
przenoszących normy europejskie lub normy innych państw
członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te
normy.
-
W
przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas
wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie
łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 2–8 VI rozdziału
SIWZ.
-
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków
udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i
dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z
postępowania.
Ocena spełnienia wymaganych warunków dokonywana będzie wg. kryterium
spełnia / nie spełnia.
8) Informacja na temat wadium:
Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 55
000 PLN
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
-----------------------------------------
| Nazwa kryterium
| Waga
-----------------------------------------
|Cena
| 100
-----------------------------------------
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie
zamawiającego
Gmina Hajnówka
ul. Aleksego Zina 1
17-200 Hajnówka
Pokój nr 32
do dnia
2009.11.27 do godz. 12:00
11) termin związania ofertą:
okres 30 dni.
12) Informacja o zawarciu umowy ramowej;
Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej.
13) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz
z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe
informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów;
Nie dotyczy.
14) Informacja o przewidywanym wyborze oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie
prowadzona aukcja internetowa;
Nie przewiduje się.
15) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w
wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Wójt Gminy Hajnówka
Ogłoszenie uaktualnione
(po 2 zmianach)
na dzień 12.11.09r.
Pliki do pobrania:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU w postaci
pliku PDF
Numer ogłoszenia: 202569 - 2009;
data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 195099 - 2009 data 03.11.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES: Gmina Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj.
podlaskie, tel. 085 6822756.
SEKCJA II: ZMIANY W
OGŁOSZENIU
II.1) Tekst,
który należy zmienić:
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III pkt 2.
-
W ogłoszeniu jest:
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:1. W postępowaniu mogą wziąć udział
Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1
ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli z przepisów prawa wynika
obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie
podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)
wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a
jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem
robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co
najmniej 500 000 PLN każde , 3) wykażą się dysponowaniem osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do
sprawowania funkcji: Kierownika robót sanitarnych (Kierownika
budowy) , drogowych i elektrycznych, 4) wykażą się odpowiednim
potencjałem ekonomicznym, tj. dysponują środkami finansowymi lub
mają dostęp do kredytu w wysokości 500 000 PLN, 5) Posiadają lub
mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do
sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania
robót, zgodnie z przyjętą technologią. Wymagane jest posiadanie
m.in. następującego sprzętu: koparki, samochodów samowyładowczych,
urządzenia do wykonania przewiertów pod drogą, urządzeń
odwadniających wykopy. 6) udzielają gwarancji na wykonane roboty -
minimum 36 m-cy, 7) wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności
faktur, 8) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się
konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie
podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1
pkt 2-5 VI rozdziału SIWZ.. Informacja o oświadczeniach i
dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy;
2.Kosztorys ofertowy uproszczony - opracowany na podstawie
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót oraz jako materiału pomocniczego przedmiarów robót;
3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i
art. 24 ustawy; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Wykaz wykonanych
co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia i o wartości
co najmniej 500 000 PLN każde, z podaniem dokładnej ich wartości
oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6.Wykaz
osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7.Dokumenty
stwierdzające, że Kierownik budowy - robót sanitarnych, kierownik
robót drogowych oraz kierownik robót elektrycznych, którzy będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, ( uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej
izby samorządu zawodowego); 8.Wykaz niezbędnych do wykonania
zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 9.Wykaz
podwykonawców; 10.Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy
stwierdzające że posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową
w wysokości 500 000 PLN,..
-
W ogłoszeniu
powinno być: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W
postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają
warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli z przepisów prawa wynika obowiązek posiadania takich
uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim
doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej
2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 000 PLN
każde; 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji:
Kierownika robót sanitarnych (Kierownika budowy) , drogowych i
elektrycznych; 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym,
tj. dysponują środkami finansowymi lub mają dostęp do kredytu w
wysokości 500 000 PLN; 5) Posiadają lub mają zapewniony dostęp
(przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do sprawnych jednostek
podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z
przyjętą technologią. Wymagane jest posiadanie m.in. następującego
sprzętu: koparki, samochodów samowyładowczych, urządzenia do
wykonania przewiertów pod drogą, urządzeń odwadniających wykopy; 6)
udzielają gwarancji na wykonane roboty - minimum 36 m-cy; 7)
wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur; 8) oświadczą,
że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które
zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji
zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm
przenoszących normy europejskie lub normy innych państw
członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te
normy; 9) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się
konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie
podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1
pkt 2-5 VI rozdziału SIWZ. Informacja o oświadczeniach i
dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy;
2.Kosztorys ofertowy uproszczony - opracowany na podstawie
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót oraz jako materiału pomocniczego przedmiarów robót;
3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i
art. 24 ustawy; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Wykaz wykonanych
co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia i o wartości
co najmniej 500 000 PLN każde, z podaniem dokładnej ich wartości
oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6.Wykaz
osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7.Dokumenty
stwierdzające, że Kierownik budowy - robót sanitarnych, kierownik
robót drogowych oraz kierownik robót elektrycznych, którzy będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, ( uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej
izby samorządu zawodowego); 8.Wykaz niezbędnych do wykonania
zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 9.Wykaz
podwykonawców; 10.Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy
stwierdzające że posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową
w wysokości 500 000 PLN, 11.Oświadczenie określające, że wyroby
budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały
wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia
spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy
europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego
Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
Numer ogłoszenia: 205437 - 2009;
data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 195099 - 2009 data 03.11.2009 r.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES: Gmina Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj.
podlaskie, tel. 085 6822756.
SEKCJA II: ZMIANY W
OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III pkt 2.
-
W ogłoszeniu jest:
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział
Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1
ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli z przepisów prawa wynika
obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie
podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)
wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a
jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem
robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co
najmniej 500 000 PLN każde , 3) wykażą się dysponowaniem osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do
sprawowania funkcji: Kierownika robót sanitarnych (Kierownika
budowy) , drogowych i elektrycznych, 4) wykażą się odpowiednim
potencjałem ekonomicznym, tj. dysponują środkami finansowymi lub
mają dostęp do kredytu w wysokości 500 000 PLN, 5) Posiadają lub
mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do
sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania
robót, zgodnie z przyjętą technologią. Wymagane jest posiadanie
m.in. następującego sprzętu: koparki, samochodów samowyładowczych,
urządzenia do wykonania przewiertów pod drogą, urządzeń
odwadniających wykopy. 6) udzielają gwarancji na wykonane roboty -
minimum 36 m-cy, 7) wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności
faktur, 8)oświadczą, że wyroby budowlane użyte do realizacji
przedmiotu zamówienia, które zostały wycenione w ofercie i będą
wbudowane przy realizacji zamówienia spełniają wymagania wynikające
z Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych
państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego
przenoszących te normy, 9) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia
ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków
nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1
i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust.
1 pkt 2-5 VI rozdziału SIWZ.. Informacja o oświadczeniach i
dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy;
2.Kosztorys ofertowy uproszczony - opracowany na podstawie
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót oraz jako materiału pomocniczego przedmiarów robót;
3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i
art. 24 ustawy; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Wykaz wykonanych
co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia i o wartości
co najmniej 500 000 PLN każde, z podaniem dokładnej ich wartości
oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6.Wykaz
osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7.Dokumenty
stwierdzające, że Kierownik budowy - robót sanitarnych, kierownik
robót drogowych oraz kierownik robót elektrycznych, którzy będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, ( uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej
izby samorządu zawodowego); 8.Wykaz niezbędnych do wykonania
zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 9.Wykaz
podwykonawców; 10.Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy
stwierdzające że posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową
w wysokości 500 000 PLN, 11) oświadczenie określające, że wyroby
budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały
wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia
spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy
europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego
Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy..
-
W ogłoszeniu
powinno być: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W
postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają
warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli z przepisów prawa wynika obowiązek posiadania takich
uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim
doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej
2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 000 PLN
każde , 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji:
Kierownika robót sanitarnych (Kierownika budowy) , drogowych i
elektrycznych, 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym,
tj. dysponują środkami finansowymi lub mają dostęp do kredytu w
wysokości 500 000 PLN, 5) Posiadają lub mają zapewniony dostęp
(przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do sprawnych jednostek
podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z
przyjętą technologią. Wymagane jest posiadanie m.in. następującego
sprzętu: koparki, samochodów samowyładowczych, urządzenia do
wykonania przewiertów pod drogą, urządzeń odwadniających wykopy. 6)
udzielają gwarancji na wykonane roboty - minimum 36 m-cy, 7)
wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur, 8) oświadczą,
że wyroby budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które
zostały wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji
zamówienia spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm
przenoszących normy europejskie lub normy innych państw
członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te
normy, 9) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się
konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie
podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1
pkt 2-8 VI rozdziału SIWZ. Informacja o oświadczeniach i
dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy;
2.Kosztorys ofertowy uproszczony - opracowany na podstawie
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót oraz jako materiału pomocniczego przedmiarów robót;
3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i
art. 24 ustawy; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Wykaz wykonanych
co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu latach
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia i o wartości
co najmniej 500 000 PLN każde, z podaniem dokładnej ich wartości
oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6.Wykaz
osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7.Dokumenty
stwierdzające, że Kierownik budowy - robót sanitarnych, kierownik
robót drogowych oraz kierownik robót elektrycznych, którzy będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, ( uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej
izby samorządu zawodowego); 8.Wykaz niezbędnych do wykonania
zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 9.Wykaz
podwykonawców; 10.Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy
stwierdzające że posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową
w wysokości 500 000 PLN, 11) oświadczenie określające, że wyroby
budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały
wycenione w ofercie i będą wbudowane przy realizacji zamówienia
spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy
europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego
Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
WYJASNIENIE DO SIWZ
23.11.2009 r.
18.11.2009 r.
12.11.2009 r.
09.11.2009 r.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA NA ROBOTY BUDOWLANE NA
Usprawnienie gospodarki ściekowej poprzez rozbudowę sieci kanalizacyjnej
w miejscowościach: Bielszczyzna – Hajnówka,
Puciska-Czyżyki-Nowoberezowo, Chytra-Dubicze Osoczne.
|